Friday, September 28, 2007

I helgen...

Igår hade vi AfterWork med jobbet på Amenta. En härlig kväll med intressanta samtal och njutbar mat. Missade därför idol så i morgon bunkrar vi upp framför TV:n. Nu jobbar jag på att det ska bli en mystripp tillsammans med darlingen (som är lite tierd).
Vad hittar du på i helgen?


__________________________________
Update
Mystrippen blev till Sundsvall och Birstacity med mysig tapaslunch, samt en del shoping, bland annat Ernst Kirchsteiger-tändstickaskar, väskkrok till cafébord, fyll-i bok från Desigtorget + snittblommor + Lars Winnerbäcks nya (ej hunnit lyssna på) samt Mange Schmidts nya (jag är helt såld på den karln, så jäkla sweet med ett stor dos humor lyssna på detta).

3 comments:

Anonymous said...

Lite nyfiken på vilken fyll-i-bok du köpte... Kanske en om dig??
Mvh Linda Michelin

Katarina said...

Hej! Jo jag köpte boken "mitt liv och min släkt"..har inte börjat fylla i den ännu men den verkar rolig!

Anonymous said...

Och jag som hoppades att du skulle ha svarat boken "Personligt - en bok om mig" som jag varit med och skrivit... Har inte bekantat mig med boken du nämner, får kolla in den på Designtorget nästa gång.
Ha det gott, Linda