Wednesday, September 05, 2007

Foton från Mallorca






Jag och darlingen tog en sista minuten till Mallis! Mallorca var en helt fantastisk ö - kan varmt rekomendera till er som ej varit där. Kändes fräschare än på Kanarieöarna, grönare och finare! Vi har cyklat runt i Alcudia, varit i Palma och shoppat (ytterst lite dock), badat i ett ljummet hav med härliga vågor, ätit gott, tittat på pärltillverkning, varit på likörprovning, sett grottor med
stalagmiter och stalaktiter. Jag har som sagt också hunnit med att dona med boken en hel del. Vädret har varit kanon mellan 30 och 40 grader alla dagar! Det viktigaste av allt - massor av kärlek och mys!

Ett extra plus är att min flygrädsla är förintad! Jag är så otroligt glad och lättad över detta och tackar Anne och EMDR för det! :)

Tusen plus med resan och det enda lite taskiga som hände var att en liten elak manet brände mig...det var 1000-nålar i en timme det över hela armen! :)

2 comments:

Anonymous said...

AH men du! Vad härligt det ser ut.
Hoppas ni är pigga inför de kalla vindar som sveper in nu.
Mallorca ser ju skönt ut. Där har vi inte varit. Men vi har en annan favorit. Kroatien. Bara ett tips!

Anonymous said...

ååh va härligt det ser ut! och GRATTIS till att slippa flygrädslan, vad är EMDR?