Tuesday, September 18, 2007

Höstens trender - någon favorit?

Vad tycker du om höstens mode? Jag har spanat runt lite på diverse modebloggar och har valt ut några av höstens trender för kommentar. Kommentera du med! Här eller i din blogg, meddela gärna mig bara så jag får kika! :)

Axelvadd (80-talet)
Har mycket svårt för, isåfall diskret insydd i en kavaj!

En höst i glada färger
Härligt och annorlunda! I höst ska jag mysa min favoritkofta, röd med stor luva.

Huvor
Love it!

Nitar och läder
Svårt men grymt snyggt om man gör det på rätt sätt. Spanar efter en läderkjol..

Stickade gubbtröjan
Nja...hellre en stickad klänning med lite form

Fjädrar
Ja! Supersnyggt. Ska plocka fram mina fjäderörhängen och fjäderhårspännen!

3 comments:

Anonymous said...

Tja...
Axelvadd - älskar 80-talet, men håller med dig. Okej med diskreta i en kavaj!

Glada färger - nja, passar nog bäst i lite dova färger. Däremot kan andra var väldigt snygga i rött, orange mm.

Huvor - japp! Huvor är mysigt!

Nitar & läder - UNDERBART! Men jag är försiktig eftersom jag inte vill se ut som en "patetisk äldre tonåring" ;-)

Gubbtröja - javisst gärna, skönt att kura ihop i en ruggig höstdag.

Fjädrar - jättefint, men inte på mig!

Ha en bra dag!
Kram Jessica

Anonymous said...

Axelvadd: Nej tack!Inte min grej helt enklt.

Glada färger: Nej tack, inte det heller. Min garderob består till 90 % av grått, svart, vitt och mörkblått. Jag är skittråkig när det gäller färger.

Huvor: Nja, inte på stickat iaf.

Nitar & läder: Absolut INTE!!!

Gubbtröja: Ge till mig! Juh rymligare desto bättre.

Fjädrar: Icke! Funkar inte på mig!

Jag har en rätt trist stil måste jag säga. På jobbet blir det lite sportigare med tanke på vad jag jobbar med och privat tja...rätt tråkigt. Men jag bryr mig mkt om vad jag har på mig.

Katarina said...

Kul att läsa om hur ni tar till er höstens trender tjejer! :)