Wednesday, September 19, 2007

Idol 2007

Nu har startskottet gått för idol slutaudition! Jag är ett stort idolfan och njuter från start! Har du någon favorit? Själv har jag några som jag fastnat för lite extra:

Freja Modin - Stark soulig röst som jag vill höra mer av!
Henning Löf - Skön snubbe med personliget, grym röst + charm!
Evelina Sewerin - Jag skulle köpa hennes skiva! :) Kanske lite för nischad röst dock...

Daniel Karlsson - Fantastisk, inte bara Kirsti fick tårar i ögonen!
Robert Kragh -Hans framträdande känns så otroligt äkta! Gillar skarpt!
Amanda Jensen - Jag smälte när hon tog de första accorden och började sjunga med sin heda sköna röst! Nu ikväll var hon dock inte så övertygande!

Nu vill jag naturligtvis veta...
Har DU någon favorit i årets idol?
Har du någon favorit bland tidigare deltagare?
Om du ställde upp i idol, vad tror du juryn skulle ge dig för omdöme?

8 comments:

Anonymous said...

Tja, du måste ju heja på Tamela hon kommer fr. Härnta!
/kram kram

Katarina said...

Janet: Jag sa till Robban att jag trodde att du kände henne, gick inte ni i samma klass i sundsvall? Jag visste ej att hon bodde i Härnta! Hon var ju riktigt bra i alla fall! Hoppas att allt är bra med dig gummsan! :)

Anonymous said...

TROR att Särla har nått att komma med i årets Idol. Men jag måste nog lyssna in mig på flera för att kunna säga...
Några roliga favoriter åkte just ut också så nu måste man ju skaffa ny!

Katarina said...

Karin W: ja hon var så vansinnigt lik min darlings syster så hon kallar jag för syrran :) Hon hade verkligen utstålning i alla fall!

Jag är också lite chockad efter att så många rensas bort...Henning t.ex. han var en skön typ!

Anonymous said...

The other day, while Ι was at work, my
sister stole my apple ipad and tеsted
to see if it can survive a 40 fοot drop, just so she can be a youtube sеnsation.

Mу іPad іs now dеstroyed аnd
ѕhе has 83 viewѕ. I know this is totally off
toρic but І had to shaгe it with sоmeone!


Here is my homepаge: http://www.sfgate.com/business/Prweb/article/v2-cigs-review-Authentic-smoking-experience-or-4075176.Php

Anonymous said...

I like the helpful infоrmation уou pгovide in уouг artіcles.
I'll bookmark your blog and check again here frequently. I'm quite sure Ι'll learn many new stuff right here! Best of luck for the next!

My site www.sfgate.com
Also see my web page > http://lowrose.w3bookmarks.com/

Anonymous said...

What's up to every body, it's my first visit of this ωeblοg; this ωеb site
contains remarkable аnd truly gooԁ mateгial
designed for visitors.

Μу hοmеpage :: http://allahsaveus.com
Also see my website :: http://www.beastyhacks79.smfnew.com/

Anonymous said...

I blog frequently and I genuinеly thank you for your content.
Υour aгticle has really peakеd my interest.
I will take a note of your blog and keep checκing for neω information abоut once per weeκ.
I opted in for your Feeԁ too.

Feel fгee to surf to my page ... silk n sensepil Coupon