Friday, July 25, 2008

Jag bara luuuktar på blommorna...

...och renoverar! Här hemma byggs det för fullt! Nu har vi kommit till det stadiet i köket att jag kan hjälpa till lite, jag har målat element och fönsterfoder idag och igår! :)

Jag mår så himla bra. Halsbränna och lite småkrämpor är inga problem, jag är lycklig och känner mig stark! Jag har varit på bra humör genom hela graviditeten (kanske för att det har varit min självklara intention efter allt snack om att man blir halvt outhärdlig) och känner mig laddad inför det nya! Många jag möter frågar "men guuud, nu är det väl jobbigt" eller "men oj, nu är du väl less" osv. Men jag känner mig inte ett dugg less eller att det är jobbigt! Klart att det är tungt och varmt osv men detta är en lycklig tid och inom några få veckor får jag träffa vår lilla kille! Livet kan inte vara underbarare!

Bloggen blir lite lidande nu, lovar att återkomma med bilder så fort något rum börjar ta form!

Kram på er goa människor!

No comments: