Thursday, July 10, 2008

Beställning från Nelly.se

Jag har uppdaterat garderoben med lite nya kläder som kom hem idag. Jag har tänkt köpa en Juicy-dress men det har känns lite overkill. Men nu slog jag till ändå eftersom jag ser mig som en blivande despetare housewife som ska gå runt och softa och samtidigt vara lite glammig :).

Ush vilken utväxt jag har på bilden, tur att jag ska till frissan nästa vecka.

Sedan blev det lite nya undisar som jag hoppas jag ska få plats i och ett par sköna basiclinnen. Juicydressen ska jag packa ner i BB-väskan hade jag tänkt.

Någon som har några tips på vad man ska ha med sig i den där BB-väskan?

5 comments:

Anonymous said...

Några saker som jag hade:

Kameran ;)

Egna sköna kläder

Underkläder

AmningsBH

Amningsnattlinne

Blöjor till den lille

Lite kläder till den lille


Nått jag önskar att jag haft med:

Nått fler ombyte till mig själv

Tofflor

Nått att bläddra i när bäbisen sov saknade jag. Tiden blev ganska långsam vissa stunder, även om det var svårt att slita blicken. Men det finns ju kiosk

Katarina said...

Annika: Tack!!! Superbra tips!

Anonymous said...

I Sunderbyn fanns det åxå stereo i fall man ville ta med egen musik. Kanske vi gör det nästa gång. Skönt att ha nått avslappnande att lyssna på medans man ligger där med sina värkar.

Ett bra förberedelsetips som jag fick åxå: Skäms aldrig för att du sover! Du kommer att lida brist på sömn den första tiden. Sov!

Nina said...

Vilken härlig bild - en underbart söt gravid Katarina :)
Varmt, varmt lycka till!!!

Katarina said...

Nina: Tack! Vad glad jag blir! Jag hade verkligen velat träna gravidyoga under graviditeten men det fanns inte här. Du som är expert, har du tips på någån bra träningscd som kan funka efter graviditeten? Vore supersnällt!