Wednesday, July 16, 2008

Dagen

Idag lyssnade jag klart på Martina Hags "I en annan del av Bromma". Den var bra, men inte lika vass som tidigare böcker enligt mig. Sedan kändes den så otroligt kort, bara 4 cd.

Efter det var jag till tandläkaren, jag bet sönder en tand igår och det kändes ju otroligt onödigt. Jag är ju lite...eller ganska mycket nojjig när det gäller lilla Må så när som skulle ta en röntgenbild så ville jag inte det (har läst om studier att det kan påverka barnet, fast bara i början av graviditeten, men ändå), sedan skippade jag även bedövningen bara för säkerhetsskull. MEN det gjorde inte ont alls. Den unga polskan som borrade och fixade var klar på 7 min och det kändes mindre än vanligt (då jag alltid brukar ta bedövning). Grymt lättad!

Sedan har hela eftermiddagen spenderats på Waynes med min kära vän Sussie. Mycket prat om livet, härligt då både hon och jag är helt inne på personlig utveckling mm.

Vad har du hittat på en solig (?) dag som denna?

2 comments:

Ida said...

Helt rätt att vara rädd om den lilla, man kan aldrig vara nog försiktig. Lycka till nu när det börjar närma sig.

Katarina said...

Ida: Nä, jag fick verkligen känslan att det var rätt att lida för lillen :)...och kanske var det just det som gjorde att det inte gjorde ont! :)

Tack för lyckönskningarna!