Monday, June 05, 2006

Shopping!

Idag har jag och min kära mor varit i Sundsvall och i Birsta. I Sundsvall blev det en hel del klädshopping bland annat två par skor och plaggen härintill. Kavajen från Trousers by trousers med luva, broderier och annorlunda resårer är helt underbar och antagligen en framtida favorit! Den har en pastellgrönt mönstrat foder i siden som känns lyxigt! Tröjan är från MbyM och är också sweet. I Birsta var vi bland annat på Plantagen. Jag köpte liljor och rosor som nu är planterade.

Nu håller jag på att kolla in olika klädbutiker på Intenet eftersom jag ska få shoppa lite pressys till mig själv från Mamma (jag fyller år om ett par veckor). Mycket roligt! Nu försöker jag shoppa på E-style men det hänger sig när jag ska till kassan... där har jag tänkt mig en sandfärgad cashmeretröja, sedan blir nog resten av shoppingen på Nelly.

No comments: