Sunday, June 04, 2006

Partynight!

I går blev det partykväll! Jag och min darling var och käkade med brorsan och hans fru på Hamnkrogen. Det är en supermysig sommarrestaurang vid vattnet med bra liveband och grymt bra käk. Alldeles intill har vi vår båt Osearis (men det är mest brorsans eftersom han lagt ner mycket jobb och pengar på den). Sedan blev det karaoke hemma hos oss... Vi sjöng igenom hela skivan med låtarna från Melodifestivalen, (sv) bra jobbat av oss tycker jag. Sedan skulle vi gå ut men det var fullt där vi ville in. Här i Norrland gäller det att vara ute i tid för det är ett sånt otroligt drag här jämt... helt sant.

3 comments:

Anonymous said...

Vikken häftig bild!

Katarina said...

Ja visst är den cool. En oerhört snygg tulpan som jag fotade i Holland, frilaggd ser den ut som ett litet eldmoln eller nåt!

Anonymous said...

När du har frilagt den har du lagt den på en vitbakgrund sen eller? Är det Photoshop du använt? Jag skulle ju sätta mig ner och lära mig det programmet nångång, men hinner ju aldrig....