Tuesday, June 20, 2006

Semesterveckan började med jobb...

Först ledningsgruppsmöte i morse, sedan har jag varit på St Petri Logen på Centerträff.

Därefter har jag suttit och spånat på Marknadsåtgärder/riktningar inför resten av 2006 samt blickat framåt mot 2007. Där finns naturligtvis även mjuka värden ex: Coachande förhållningssätt mot varandra. En positiv och kreativ grupp som utvecklas och tar fram det bästa hos varandra! Planering och uppföljning för trygghet och kostnadseffektiv bearbetning av marknaden.

Men idag har jag också hunnit med ett födelsedagskalas. Det var Vincent som fyllde jämt - hela 10 år! Grattis grattis grattis!

Just det, jag har städat i källaren också (skänker nu bort 5 påsar kläder till samt massor av prylar - skönt!), herre min ge vad mycket jag har hunnit idag!

Ännu en snygg bild, eller hur? Jag älskar blommor... och bin! :) fast detta var ju en humla! Whatever.

No comments: