Friday, June 09, 2006

Dröm sött!

Något som jag tycker är så oerhört intressant är drömmar. Jag drömde en dröm i början av veckan och varje dag sedan dess har den drömmen dykt upp i mina tankar. Det måste ju verkligen påverka mig supermycket. Jag tycker att det är ganska lätt att tolka drömmar (sen om det stämmer är en annan sak). Jag har läst en del om det och lärt mig viss logisk symbolik etc. Men det mesta är sådant som jag bara "aha det måste bero på att jag känner så nu" alltså kopplar ihop med personliga händelser och känslor.

Ibland kan man ha en återkommande dröm, kanske under en lång period i livet. Jag har haft sådana drömmar och för mig har dessa drömmar försvunnit när jag tagit dem till mig och försökt förstå. Lät lite flummigt kanske, men för mig har det varit så iaf.

Nu hoppas jag på SOL och värme i morgon!

No comments: