Friday, January 25, 2008

Planer för helgen

Ikväll har det blivit jobb och Kycklingfavorit (utkörd från MiniKrogen) på jobbet till middag. På lördag blir det besök hos goda vänner som ska renovera så de vill ha tips från oss experter på området! :). Kanske blir det lite shopping, mamma är ju så på att åka till Birsta numera. Förut var det jag som fick övertala henne... :)...men jag erkänner, svårövertalad är jag icke. Söndag planerar jag en riktig slappedag med brasa, värmeljus, favvo-filten och kärlek,

Vad ska du hitta på i helgen?

3 comments:

Anonymous said...

Hej hej gumman
jag och Jonas ska påinflyttningsfest ikväll med även en utgång. ska bli trevligt..imorgon vet jag itne ta det lungt antar jag.

stor kram och hälsa Robban

Fia said...

Har suttit på föreläsning hela dagen, nu är det dags för discobowling och lite party för att smälta 6 timmar redovisning!

Anonymous said...

jag fyller åår... jag har motat bort åldersnojan med någorlunda god sömn och promenader. har firat i förväg men det kanske blir nåt saftkalasaktigt ikväll också, får se. har faktiskt shoppat också för jag fick mycket mer lön än jag trodde jag skulle få! underbart!