Saturday, January 05, 2008

Desperate me!

Jag fullkomligt avgudar Desperate Housewives. Jag har nyligen kollat på hela första, andra och tredje säsongen (igen). Serien är så jäkla smart och karaktärerna är fullkomligt fantastiska allihopa! Nu när jag tittat igen så blir det bara bättre och man hänger med på alla klurigheter och ”tecken”.

Min omgivning får lida lite: ”Ååå du snubblade precis som susan...”,Ååå det där är en typisk Bree-kommentar, ”Ja men Lynette då...”, ”Det var väl inget, du skulle ha sett Gaby och Carlos...”

Läängtar efter säsong 4! Nu funderar jag på att köpa någon annan serie-box...någon som har ett förslag på en rolig serie?

6 comments:

Anonymous said...

my name is earl är min stooora stora favorit. vet inte om de har kommit ut med nån box men det borde de. vad är det för speciellt med DH? jag tycker det är en bra serie men jag har inte fastnat särskilt mycket för den, de spelar bra och så men ja... är det flärden? för de har ju fina kläder, det kan jag titta på programmet för ibland haha :)

Katarina said...

Ninen: Som min svägerska sa: LJUUUSET! Det är en glad, ljus, snygg serie som innehåller spänning, intriger, snygga människor, kläder, inredning å så vidare!

My name is Earl, verkar kul! Ska läsa om den! Tack för tipset tjejen!

Anonymous said...

Skulle inte sitta illa att få se serien från början... och alla avsnitt!

Nu är jag helt borta i handlingen, kan man lugnt påstå.

Malin said...

Desperate är super!!
Så även Sex and the City..
självklart är oxå Friends..

Nu ska jag köpa Grey´s Anatomy, Heros, Frasier, Lost och desperate...Här blir det titta av;-)

Anonymous said...

Finns inte mycket som kan slå Desperate & Grey´s anatomy om man vill ha "tjejserier". Men jag kan rekomendera Brothers & Sisters och Men in Trees. Ett tips är att gå in på TV.com och läsa lite om serierna där, eller hitta en helt annan :) Har nyss sett på Dexter serien, var oväntat bra! Kram på dig!

Katarina said...

Nina: Det var fantastiskt kul att se från början! Rekomendera!

Malla: Ja jag är lite sugen på Grey´s Anatomy..den verkar trevlig! j vad många du ska köpa...ser framemot en utvärdering om några veckor! :)

Emma: Mmm tjejserier ska det va! Jag tror det blir Grey´s! :)