Saturday, January 19, 2008

Lunch på Kanal Caféet, gött med strogeldorf (stroganoff). Köpte ett Nintendo Wii spel (Super Mario Olympics tror jag det hette) på rea hos fotoaffären som ska klappa igen. Köpte också lite nytt nagelstuff och har gjort en liten manikyr som du ser på bilden. Mina naglar växer så det knakar nu!

Tända ljus i vårt hus, stora tulpanbuketter som pryder borden, darligen diskar (en upplevelse att leva utan diskmaskin), julprylarna är nedburna i källaren och rummen känns luftiga och våriga! bara för det kommer det väl 1 meter snö i natt.

Lördagskväll och jag och min underbaring förbereder oss på en helkväll med grabbsen med ostbågar, läsk, film, tv-spel, mys och bus! Myyycket bättre än en kväll på krogen! :)

Du då? Mys eller bus eller bäggedera?

2 comments:

Anonymous said...

jag var på fest jag. min goda vän ska flytta utomlands och jag kommer sakna henne som fan, insåg jag mitt på festen. så jag gick hem tidigt, och nu är det lite sorgligt fast såklart väldans glad för hennes skull. vi har världens finaste söndagsväder så jag tror jag ska gå en lång promenad och sola lite idag... hade gott!

Katarina said...

Ninen: Så tråkigt att din vän ska flytta men som du säger säkert superspännande för henne! Du får åka och hälsa på henne! :)

Vad fantastiskt med så bra väder att du tänker på att sola! Åååh jag vill ha vår helst i förrgår! :)

Kram på dig!