Thursday, January 03, 2008

Helgens planer

Igår fick vi två härliga besök av två små söta familjer. Först Karim, Maria och lilla Adam som hade med sig lunch (bl.a chilicheese!!!) och edan på kvällen kom Sussie, Tomas och lilla Theo och fikade. Väldans trevligt och mysigt trots att jag inte alls är på topp.

Det blir väldigt lugnt ikväll och hela helgen tror jag. Har inte kännt mig så pigg de senaste dagarna. Soffan/sängen har varit mina mest lockade alternativ. Fick se den smått fantastiska filmen Holiday ikväll. Den är helt perfekt. Jag svimmar nästan av Cameron Diaz, så otroligt vrååålsnygg, Jude Law är ju inte tvärful heller.

Lagade mat åt mig och darligen (kyckling och sallad) och ska nu lyssna på min senaste ljudbok (Medmänniskor av Stefan Einhorn) framför brasan.

Resten av helgen blir det nog också relativt lugnt. Du då, några planer?

5 comments:

Fia said...

Tjejkväll blir det här! Försöker få lite ordning på lägenheten medans Robert är utflugen, men det märks att man legat hemma de senaste två dagarna. Vika tvätt är otroligt ansträngande!

Anonymous said...

film och brasa är fantastiskt när man ska ta igen sig. har du sett disney's förtrollad? jag har sett halva och är hooked :)

i helgen blir det familjebestyr. vi planerar systerbröllop och äter marängsviss. det blir en del databestyr också, då syrran ska ta över min gamla som då behöver rensas etc. det är kul att vara nörd :)

Katarina said...

Sofia: Tips: Lyssna på en ljudbok samtidigt! :) Det är riktigt bra!

Ha så kul med tjejerna ikväll!

Ninen: Jag SKA se den. Den verkar hur bra som helst. Finns den på video?

Hoppas att du får en trevlig kväll med familjen...med marängsviss kan det knappast bli misslyckat! Spännande med systerbröllop! Hmmm...innebär det att din syster ska gifta sig eller att ni systrar ska gifta er samtidigt?

Anonymous said...

Den finns nog inte på video än, men är man en fuling som jag så finns den som torrent.. Det är bara en syster som gifter sig :)

Katarina said...

Ninen: OK! Jag tror att den går på bio nu om jag tänker efter, kanske blir bio i morrn med darlingen...

Okej...då förstår jag det med bröllopet! KUL! :)