Saturday, January 19, 2008

Äntligen måndag! :)

Blev en lyckad helg med grabbarna och en hel del lugn och ro! :) Gillar ju det nu för tiden...partypinglan har liksom gått i ide nu under vinterhalvåret.

Utvecklande dag på jobbet, nostalgisk köttfärspaj hos mami på lunchen och fantastisk livscoachträff efter jobbet! Härligt att få prata om sig själv i två timmar och fokusera på att bli en ännu ljuvligare kvinna...he he...:)

Ikväll har jag sett på en skum dokumentär om degiga män som betalar multum för att klämma på bodybuilderbrudars muskler. Intressant.

Tycker du bodybuilders är läckra, eller föredrar du mer mjuka människor? :)

2 comments:

Fia said...

Såg slutet på den dokumentären. Bodybuilders har jag inget emot (bara de kan gå normalt) men det är så övertydligt att de pumpat sig fulla med testosteron. Vilka vasröster! :D

Katarina said...

Sofia: :) Min gräns går vid fitness, men det är också de absolut snyggaste kropparna enligt mig och är mitt ideal framför "vanlig" modeller.

Ja dessa testo-brudar var FÖR mycket...av det mesta.