Tuesday, June 10, 2008

Släpper trädgården fri!

I och med min jättemage och en trötthet som överraskar mig då och då har trädgården blivit lite eftersatt. I början kände jag mig lite stressad. Mamma fick hjälpa mig och rensa en hel rabatt (tack mamma!) som var täckt av förra årets torra blommor, men resten har fått växa mer eller mindre vilt. Men vilket bra resultat det blev av denna lättja!

Livet är perfekt, naturen är perfekt - det är bara så. I och med att jag ej rensat som en blådåre så har ju helt fantastiska växter slagit rot/ kommit tillbaka från förra året som garanterat hade åkt i en svart plastsäck om jag fått chansen.

En helt ny ro har i och med detta skänkt sig över mig själv och vår trädgård. Naturen är vacker i sig, nu ska jag bara vara där och njuta och sätta upp vissa riktlinjer – i övrigt släpper jag trädgården fri!

No comments: