Wednesday, June 04, 2008

Skön sommardag

Började dagen med vattengympa i varm bassäng tillsammans med ett gäng glada pensionärer! :) Har sedan jobbat hela dagen, blev grillbuffé till lunch på badhuset! Efter jobbet var jag på 1 timmes massage och sedan blev det fix i trädgården. Jag var förbi en sväng på stan också och inhandlade 5 st kojar till dammen (fiskar alltså)! Nu kom jag och Robban precis hem från Olearys där vi käkade varsin pasta. Helt skön dag! Nu ska jag hoppa ner i badet!

Hoppas att du haft en fantastisk dag också!

Bilden: Elliotts favvoplejs, på bänken ute i vår trädgård med himmelsäng runt omkring.

2 comments:

Anonymous said...

jag har faktiskt helt oförhappandes haft en skön dag också. nytt projekt i skolan med en grupp som funkar någorlunda, kände samhörighet med en i klassen jag inte har tänkt på så mycket och helt plötsligt kände jag att jag kommer kunna ha jävligt roligt på den här kursen. massa lek och tjim, utan att det blir oseriöst och slappt tror jag. så mycket som släpper när nåt går bra, jag har hunnit så mycket annat idag och allt bara förstärker den goda känslan, det är underbart! skickade en massa mail som har legat och drällt ofärdiga och hann träffa en god vän innan hon drar iväg på äventyr en längre tid. otroligt skönt när skit släpper taget, och gud så viktigt det är med goda vänner. jag hann inte träna men det var det värt.

Katarina said...

Vad härligt det låter! :) Det är viktigt vilka människor man har runt sig och vilken energi man själv sprider - den påverkar massor!