Monday, July 30, 2007

Tisdagstema: Stökigt (före/efter)

Veckan tisdagstema är stökigt. Bilden föreställer vår gård för ett tag sedan...Detta sönderruttnade skjul på vår gård rev vi. Eftersom det är så trångt mellan husen så fraktades allt ut på släpvagn...många lass blev det! Ruttna stockar, massor med skräp, massor med jobb. Brrrr...inte helt underbart att hålla på med! :)
Sedan byggde vi upp detta fina lilla husmed tre "hotellrum" som nu ä'r en del av vår B&B verksamhet! Här är det inget stök så långt ögat når! :)

Så vad tycks om förändringen?

13 comments:

Anonymous said...

Wao, vilken skillnad, inbjudande härlig miljö. Ha det gott:)

Anonymous said...

Man kan väl inte säga annat än wow! Mysigt värre blev det.

Anonymous said...

Snyggt! Underbar och inbjudande miljö.

Nils & Oskar said...

Jättefint!
/Johanna

Anonymous said...

vilken förändring, wow!

Anonymous said...

jättefint, såklart :) verkar ha varit ett riktigt skoj projekt!

Peter - Datapedagogen said...

Hoppeti!

Jadu ... det såg verkligen stökigt ut! Härligt att det blev så fint efteråt. Hos mig är det stökiga kläder som gäller!

Anonymous said...

vilken skillnad!!! Det blev ju utan tvekan bättre :D

Anonymous said...

Hej!
Verkligen fint! Jag måste också tillägga att du har en väldigt härlig blogg!!! Verkligen en inspiration med mycket glada och positiva inlägg.
Vad fint det var med "glasväggarna" i trappan! Jag är allt lite nyfiken på hur det ser ut i resten av huset, vardagsrummet t ex... ;-)
Ha en fortsatt härlig tisdag!
//Jessica

Lotta "EnVilsenLoppa" said...

Men oj så snyggt det blev , verkligen smakfullt . Vi rev oxå ett gammalt torp på vår tomt och "herre min je" va bråte det blir .

Sara said...

Men så charmigt!! Där kan jag gärna sitta...

Katarina said...

mia dh: Ja, vi är supernöjda! Dammen med vattenfallet och fontänen är en hit. Med den blir det automatiskt inbjudande och hemtrevligt! Idag har jag precis fått hem 2 st inomhusfontäner också, bilder kommer!

Ingrid: Ja, det blev helt klart bättre! :) Tack!

Nettan: Tack tack! Vi tris så himla bra med vår lilla gård!

Johanna: Tack så mycket!

Lisa: Mmm…mycket jobb, men helt klart värt det!

Ninen: Tack, jo det var riktigt kul, men också en riktig utmaning!

Vildängel: Ja det var himla tur att det blev det!

Peter: Ja jag såg det! Kommer det efter-kort också kanske? :)

Jessica: Välkommen till Inspirationsbloggen! Vad glad jag blir av ditt beröm. Jag har en hel del foton om du kollar i arkivet, fler kommer naturligtvis. Nästa tema blir just vardagsrummet, för din skull! :)


Lotta: Ja då vet du hur det är…mer än vad man tror. Men dessa gamla hur har absolut potential!

Zassi: Ja, det är en helt okej plats att lyssna på ljusböcker, ta en drink och njuta av livet!

Anonymous said...

Jättefint! Ser riktigt mysigt och trevligt ut. ^^