Saturday, July 14, 2007

Sovrummet - sååå fint!


Sovrummet är så gott som "klart". Om man nu kan säga så, jag kommer ju fixa en hel del där och ändra och dona på. Men det är nog det mest klara rummet just nu. Det känns otroligt bra. Sekretären har min farfar gjort, det passade så himla bra att jag blev alldeles varm! Det är lycka att ha det i vårt hem! Mys-fotölj, sängen full med Lexinton lakan och filtar (bästa kvalitén ger vardagslyx på hög nivå), massageprylat, bilder på oss mm. Feng Shui-mässigt känns det också kanonbra! Visst blev det fint!

2 comments:

Anonymous said...

Helt fel sammanhang att kommentera här mitt i sovrummet förstås, ... men hittade ingenstans annars att skriva! :-)

Ville bara säga att du är världsbäst som har skrivit en bok nu. Önskar dig all lycka med den!!

Kristian, Livshandboken

Katarina said...

Kristian: Tack! Boken skulle kunna vara klar nu. Men jag väntar på ett inspirationsanfall till för att lyfta den ett snäpp till! :)