Saturday, February 16, 2008

Lördagspyssel

Idag har vi mest blivit underhållna av Putte som pratar heeeela tiden. Han ropar och sjunger (favoriterna just nu är något egenkomponerat som låter ungefär wiwiwiwiwiiii och dodoodooo) och kör sköna dansmoves till. Jag skulle filma honom igår så jag ställde kameran på vår glasbetongvägg och gick därifrån (han pratar mest när han är själv). Med inom 5 sek hade han flugit fram till kameran, lyft upp den med näbben och slängt den i backen. Skulle ha blivit en cool film, MEN kameran gick sönder. Suck...den lilla skitfågeln! :)

Vi har också hunnit med klasskaka med grädde på Waynes! Så himla gott! Ikväll blir det Tacokväll och melodifestival. Kul med Carola och Andreas J, hoppas att dom är riktigt bra! Appropå Waynes och Carola, hon som driver Waynes här i stan tycker jag är jättelik Carola. Idag sa hon: "Ja ha här kommer Carola, fast du är mycket sötare, Carola var så ful när hon var liten tycker vi!" Ha ha! :) Det är väldigt ofta som jag får höra att jag är lik Carola, ibland kan jag se det själv också men jag vet inte exakt vad det är som är likt.

Blir det melodifestival ikväll eller har du andra planer?

No comments: