Friday, May 26, 2006

Shopping, restaurangbesök och bio!

Jag kom just hem från Bion, vi såg Da Vinci koden. Den var bra om än lite småläskig... Jag har läst boken och jag tycker att de hade fått med det mesta. Filmen var spännande och klurig precis som boken. När det var läskigt blundade jag. Det är helt sant. Jag vill ej få in massa läskigheter i min glada själ! Ha ha! Det bästa med bio tycker jag är att vräka i sig popcorn och sippa på en trocca! :)

Innan filmen var vi och åt middag på en restaurang i stan. Jag har också hunnit med lite shopping idag. På HM... jag är helt enkelt inte konsekvent. Men men, jag tror att jag gjorde en del bra köp som det kommer dröja innan jag kastar i svartsäcken (och om det inte skulle vara så, kostade de ju inte så mycket i alla fall). Jag fyndade också ett vitt basiclinne från Salming, det var superfint! Samt tre nya vår-nagellack från Mavala (färgerna bora bora, riviera och ipanema) de var fina alla tre men man måste måla tre varm innan de täcker någorlunda. Jag är kass på att Jag vill verkligen bli bättre på att måla naglarna. Jag lyckas alltid ofta kladda sönder lacket innan det torkat och måste börja om från början. Allt ska hända så snabbt i min värld. Ja just det ja, en ansiktkräm från Clinique och BUS-gel från Lancôme blev det också.

No comments: