Saturday, May 27, 2006

Ebbas stil!

Jag har just läst Ebbas Stil. Jag tycker först och främst att boken har en superchic layout. Massor med cred till Ebbas syster Amy som ligger bakom! Jag tycker att innehållet är bra och inspirerade. Ebba är ju en grym tjej med stor framgång inom den bransh som hon älskar! Hon har stor kunskap och framförallt ett brinnande intresse för mode! Det märks att boken är skiven från hjärtat!

Att hon skriver att det är "sunkvarning" att äta nattmat ur pappkartong enligt hennes partylagar (typ samma som varningen för glass i plastbägare i hennes blogg) får många att bli irri. Men jag ser det så här, det är hennes åsikt om något ganska oviktigt! Det är ett fritt land! Bara för att hon säger att vita skor är fult (förutom på bröllop) hindrar det ju inte mig från att ta på mig mina vita skor idag som är så supersnygga enligt mig! Hursom helst, GO Ebba, du har lyckats!

I övrigt så är boken full med praktiska listor, köptips, slänga-bort-tips mm.

...tro om Sofi har tid att skriva någon bok?

No comments: