Thursday, March 26, 2009

Somnade på en spikmatta! :)


Idag fick Robban en spikmatta av mig i present! :) Han har ofta ont i ryggen så jag tänkte att det var värt att testa. Robban gillade den skarpt, han låg 10 min och kände sig pigg och avslappnad efteråt. Jag la mig också på mattan och det gjorde rejält ont, men efter några minuter så blev hela ryggen het och det gjorde skönt ont. Jag blev otroligt avslappnad och somnade. Man ska börja med att ligga på den 10 min...men jag sov en timme. Hela min rygg var knallröd! Det var tre timmar sedan och det pirrar fortfarande i ryggen! :)

Men som sagt, rejält avslappnad och det känns verkligen välgörande!

Läs mer här: http://www.shaktimattan.se

2 comments:

Ekonördarna på Lyckobacken said...

Vi älskar vår shaktimatta och har också somnat på den vid flertal tillfällen! Men jag håller med, ryggen ser inte klok ut om man ligger på mattan med bar hud! Testa att göra de två olika programmen, de är väldigt givande!

Malin

Katarina said...

Malin: Jag har testat några gånger nu och är helt beroende! Så underbar!!!! Jag ska testa programmen när jag vant mig lite mer. :)