Saturday, May 05, 2007

Varumärkeskontroll

Hittade en rolig sak på Stureplan när jag var för att kika på Elin Klings blogg (helt underbar klädstil för övrigt, alltid snygg!). Nämligen Varumärkeskontroll där man kan se vilka varumärken olika personer föredrag. Jag måste ju göra denna lista också eftersom jag ärligt talat är lite märkesfi..eller snarare kvalitéfixerad. Det lät bra.

KLÄDER
Sneakers: Helst inte, men i så fall Nike. High heels här för det mesta, mer glamour & glädje åt folket!
Jeans: Replay, Acne, Armani
T-shirt: Armani
Underkläder: Hanky Panky såklart!

ACCESSOARER
Väska: Gucci
Plånbok: Gucci
Solglasögon: Chanel eller D&G
Klocka: Har ingen

TEKNIK
Mobiltelefon: Sony Ericsson
Tv: Samsung
Stereo: Sony

BADRUM
Tandkräm: Zendium
Tvål: BodyShop
Hårprodukt: Elnett spray
Huvudvärkstablett: Alvedon
Doft: DKNY
Hudkräm: Dove
Schampo: Redken eller Respons
Balsam: Dito

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Bon Aqua Silver Citron
Vin: Club Privado
Bröd: Kanelknäcke
Choklad: Varm choklad med marsmallows på Waynes. (var där nyss...mums)

HEMMA
Säng: Från Mio, vet ej märke
Lakan: Gärna Lexinton! Blir det i nya sovrummet. Nu IKEA.
Kylskåp: Indesit silver

FÄRDMEDEL
Bil: Svart Volvo V50, darlingen kör.
Flygbolag: SAS
Taxibolag: Inte så mycket att välja på här! Här säger vi bara: "Hej det är jag, är hos brorsan, jag vill hem" när vi beställer Taxi... ha ha!

MEDIA
Magasin: PS, Leva, Cosmo.
Tv: Sällan
Dagstidning: Kollar web
Sajt: En masse...

ÖVRIGT
Frisörsalong: Salong Beauty :)
Bank: Handelsbanden och Swedbank
Cykel: Marvil Solhaga, men vill ha denna.
Gym: Inte mycket att välja på...

Gör gärna denna lista du med, antingen som kommentar eller i din egen blogg (länka gärna till Stureplan.se). Kom ihåg att slänga in bloggadressen här om du skriver direkt i din blogg så att jag får kika!

2 comments:

Anonymous said...

Kunde inte låta bli :) La till Favvomärken åxå.

Katarina said...

Annika: Kul...måste kika!