Saturday, May 05, 2007

Tro vilken nästa frisyr blir...vad tycker du?


5 comments:

David said...

Jag diggar den längst upp till vänster samt den precis under den. /En som bara hade vägarna förbi.

Anonymous said...

Jag röstar för en snygg page :)

Anonymous said...

Oj! Du är snygg i alla frisyrer! Men den näst längst upp till vänster röstar jag på! :)

Tack för en sjysst blogg! :)

Katarina said...

Danny: Kul att du tittade in, hoppas att du kommer tillbaka! Tack för feedback!

Annika: Okej, ja det är nice. fast till sommaren blir det nog riktigt långt...

Lisa: Härligt att höra att du gillar min blogg och frisyrerna. Den frisyr du gillar bäst hade jag bara en vacka men saknade den efter mitt hår blev ännu blondare! :)

Anonymous said...

Hej Katarina! Jag röstar för: halvlångt hår med en såkallad "hollywood-permanent", mjuka lockar som du bara behöver krama upp med ngn produkt. Mörk-brunt hår blir fräscht till din solbränna! Trevlig blogg och trevlig sommar till dej!