Monday, May 14, 2007

Hur mycket man är jag?

Allt hela vårt hem är nu täckt med en hinna av gips-/spackel-/trädamm. Det nässlar sig liksom in överallt nu när vi donar lite varstans. Men det kommer bli urtjusigt när det är klart! Min underbaring är ju en rikig handyman och fixar allt! Jag försöker hjälpa till så gott jag kan. Jag har blivit kompis med slipmaskinen nu och gått lös på trappan.

Passar ju bra med frågorna från tjejsnack nu:

Hur mycket man är du?
· Byter du glödlampa om det går en?
Ja det fixar jag allt! :)
· Tankar du bilen?
Nej, har ej körkort heller...
· Vet du vad man gör om en propp går?
Jajjemän!
· Vet du hur man installerar tvkanalerna på en ny tv?
Jag tror att jag skulle fixa det. Gjorde det när jag bodde själv.
· Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?
Ja men helst inte.

No comments: