Saturday, March 31, 2007

Hockeyfeber

Idag har jag och Robban varit i Örnsköldsvik. Vi var på hockeymatch i Swedbank arena och såg Modo besegra HV71 med 2-1. Det var en grymt spännande match. Riktigt roligt att gå på hockeymatch, stämmningen var fantastis. Vi såg matchen från Foppas loge! Vi blev bjudna på både matchen och en tre-rätters middag av Swedbank (jag har nyligen blivit invald i deras regionala styrelse). Mycket trevligt var det! Nu ikväll har vi haft filmkväll och tittat på många snygga tjejer och en snygg kille i "John Tucker Must die". En collage-film som många andra - helt underbar alltså! :) I morgon blir det shopping i Birsta. Vad hittar du på en härlig helg som denna?

3 comments:

Anonymous said...

åh john tucker must die var jätterolig tyckte jag! stringtrosetrenden liksom, så klassiskt på nåt vis.

jag ska ränna ut till gräset med en filt och bok nu, underbara väder!

Anonymous said...

Låter himla kul med hockey. Jag går alldeles för sällan och nu e det ju liksom inte läge om man hejjar på Luleå ;)

Det finns en liten utmaning till dig hos mig :)

Johanna said...

Vilken fin bild!