Friday, March 23, 2007

Boktips

På min semester lyssnade jag på Sanna Edins bok "Sluta kämpa, börja leva". Den var riktigt intressant och den har upptagit en stor del av mina tankar sedan dess.

"Du kan välja ett helt nytt sätt att leva - som gör dig levande och vital. Det handlar om att du utgår från dig själv, det du vill och det som gör dig glad. Glädjen är en stark drivkraft som föder kraft och handling. Går det lätt så är det rätt!"

Nu ska jag försöka börja njuta lite mer, leva lite mer. Engagera mig i sådant som är viktigt. Välja (mer noga) det som ger mig mer i livet. Jag är öppen för förändring.

2 comments:

Catlin said...

åh en inspirationsblogg - precis vad jag behöver just nu... återkommer hit :)

Katarina said...

Miss C: Va kul att du hittade hit! Jag blev så glad när jag såg vårblommarna i din fotoblogg, hääärligt! Våren är på väg! Du är himlans varmt välkommen tillbaka!