Wednesday, May 24, 2006

Planera inte in all tid!

Nu är det ledigt några dagar vilket känns myyyycket angenämt! Det har varit lite mycket ett tag, vilket kanske märkts i och med att det varit lite glest mellan inläggen här i denna POSITIVA blogg. Men nu har jag sorterat i almenackan och bestämt mig för att ändra livsstrategi. Oj, det lät dramatiskt. Hur som helst, jag har fått för mig att tid är till för att fyllas med olika uppgifter, i synnerhet på jobbet. Det är bara det att när jag är på jobbet så händer det massor av oplanerade saker som jag måste vill ta tag i right away. Så, nu har jag försöktsett till att låta bli att låsa upp mig för mycket. Jag har också dragit ned lite på "nya spännande projekt med tre dagar till deadline". Det jag märkt är att jag blir mer flexibel och att jag faktiskt gör otroligt mycket i alla fall utan att bli stressad. Härligt!

Dagens mumsigaste:
Jag har just ätit en Kellogs Special K bar, mycket god måste jag säga! Perfa att ha med i strandväskan i sommar!

Dagens snyggaste:
När jag var på stan idag så hamnade jag på HM. Efter en stund hade jag plockat på mig diverse toppar och blusar. Men på väg till kassan kom jag och tänka på de 6 stora svarta plastsäckarna jag nyss skänkt bort med massor med kläder från HM. Så jag hängde tillbaka allt. Starkt av mig va?

Sedan gick jag hem och som av en händelse hamnade jag på nelly.se och så kände jag att jag var värd en belöning :) . ja jag kunde inte hålla mig, det blev bland annat denna bikini. Så grymt snygg, den hamnar garanterat inte i någon plastsäck! Elin Lanto är verkligen otroligt snygg också!

No comments: