Sunday, May 21, 2006

Lite fashion innan läggdags...

Här är en länk till Byxorna jag shoppade. De är grymt sköna. Jag gillar rosetterna vid fickorna i kontrast till den i övrigt "loosa" stilen. Passar bra till sailor-modet som jag är helt toki i. Det är främst färgerna (vit, blått, rött, guld) som känns så grymt fräscha och stylish. Jag uppdaterade i helgen med en blå keps och stickad väst (BikBok), ett vitt skärp och ett guldfärgat halsband (HM), en märkblå "gympapåse" med gulddetaljer (HM) och en Henri Lloyd-tröja som var superfin, vit med smala blå ränder, trekvartsärm och båtformad urringning. Me like! Nu fattas bara segelbåten! men jag antar att Baylinern duger gott! Västen och halsbandet syns lite på bilden. I morgon ska jag hämta ut bland annat denna, denna , och den här också dessa och denna lilla typiska mig-grej. Det var ett par plagg till som jag ej hittade på www.asos.com nu. Jag lääängtar! Hoppas att allt passar perfa!

3 comments:

Ulla-Karin said...

Hej! Jag läser din POSITIVA blogg med jämmna mellanrum. Tack för att du delar med dig av alla köpställen på nätet! Har suttit och spanat på Asos nu och är jättesugen att beställa. Har aldrig beställt kläder via nätet. Hur mkt brukar frakten kosta? Är det krångligt att skicka tillbaka om storleken skulle vara fel?

Anonymous said...

Trevligt att du är tillbaka, varit lite tomt när du inte skrivit..jag är fast på din blogg..ha ha, Janet

Katarina said...

Hej Janet! Kul att du håller dig uppdaterad om det senaste här!:)Haft mycket på jobbet men nu börjar det lugna ner sig! Hoppas att allt är super och att du kommer hem och hälsar på snart! Stora kramar!!!!

Hej Kyra!
Jag har bara beställt från svenska webshoppar förutom Asos. De svenska har ofta fri frakt och bara någon liten exp.avg (ex Nelly.se) från Asos fick jag en frakt på 200 kr men då var det skor med också, det varierar! Om det går brukar jag välja att få hem faktura alt. postförskott. Jag har ej skickat tillbaka något så jag vet ej. Lycka till!