Sunday, May 28, 2006

Men vanudå? Huh? Ännu mera mode?

T-shirt: Tiger
Kofta: BikBok
Jeans: Pepe jeans
"Gympapåse": HM
Skor: Elena Baroni
Keps: BikBok
Tröja: Henry Lloyd
Linne med ankare: Bikbok
Korsett: Asos (
här)
Nyckelring: Köpt i souvenirshop i Haag.


Min idé är att denna blogg ska rikta sig mot ditt inre så hur jag ska förklara denna fashionfrossa är inte så lätt. Å ena sidan kanske det inte krävs någon förklaring eftersom det är min alldeles egen superpositiva blogg där jag skriver om vad jag vill :). Å andra sidan, mode är råkul och gör mig glad och ett snyggt yttre bidrar till hur vi mår! Lite inslag av mode/smink/skönhetstips/inredning/mattips mm känns som en naturlig, intressant och inspirerande del i Inspirationsbloggen och i mitt liv! Mitt absoluta fokus är att behålla den positiva andan här och få fler att "välja glädjen"!

No comments: