Thursday, October 02, 2008

Höstmys

Mysigaste killen! :)

Idag regnar det som bara den, så vi har en riktig höstmysdag. Tända ljus, babymassage, sjunga och gosa för hela slanten. Fast i och för sig så ser nästan alla dagar ut så, livet är fantastiskt! :)

Recept för vadagslyx a la höstrusk:
Tända ljus
Bra tidningar att bläddra i
Varm dryck (Chaite kanske)
Mysig supermjuk filt
Het vetekudde att ha runt nacken
Världens mysigaste bebis att pussa på

Snart är det Idol, hejja Lars och Johan...vilka håller du på av killarna?

6 comments:

Sara said...

Oops! den mysiga rundvandringen försvann! Hoppas du hann se min kommentar!

Katarina said...

Sara: Ja, jag hann se den! :) Vi kan väl bestämma en dag framöver och fika, har du facebook? Isf kan du adda mig (Sök på Katarina Byström) så bestämmer vi dag! :)

Sara said...

Jag tillhör minoriteten som har stängt facebookkontot! Jag är uråldrig!;)

Maila mig i stället. saraskriver@hotmail.com

Kram!

Anonymous said...

Jag måste säga att lillkillen är väldigt lik Robert :)

Anonymous said...

Vilken sötis! Å vilket fint namn han har fått. Mys på :)

Christelletherese said...

Gud så söt,och tuff frisyr har lillkillen oxå=).Hoppas allt går bra och att du njuter av tiden hemma med lillprinsen,kram lantligromantik