Friday, June 15, 2007

På Skulebergets topp!

Sista dagen innan en första veckas semester har varit hektiskt, speciellt med tanke på att jag jobbade halvdag i dag. Efter lunch var jag på styrelsemöte (Swedbank) uppe på Skuleberget. Fantastiskt vacker utsikt och dessutom ett bra möte och en god trerätters.

Idag har det varit en riktig hurtbulledag för min del. I morse trappmaskin och styrke. Sedan halvsprang jag hem från jobbet (i högklackat) eftersom jag blev sen. Sedan gick jag och två andra tjejer både upp för hela berget till toppstugan och ner igen. Inte dåligt de! Nu kommer även träningsvärken från i förrgår...det får man liksom på köpet.

2 comments:

Anonymous said...

Hej hej, hur hittade du mig?Det var jag som ringde angående sponsensom du kanske förstår. /Anna

Katarina said...

Hej! Okej..bitarna faller på plats! Hoppas att allt är bra!