Thursday, June 21, 2007

Grillfest/fördelsedagskalas för familjen!

Ikväll har vi grillat och haft det mysigt. Spana in min schyssta spett-tårta! Jag har fått superfina pressys t.ex. inlines, våffeljärn, orkidé, andra blommor, ljudbok (Brunstkalendern av Emma Hamberg), massa träningskläder, grymt fina teckningar från Anton och Vincent, av Robban fick jag två guldfiskar till min damm samt ängeln på bilden (med buskapet "Angel of Garden - bringing forth a garden of love and beauty") så otroligt fin!

2 comments:

Anonymous said...

grattis i förskott! va bra presenter du fick! vad är det i toppen av spetten..? ser ut som glasspinnar men det kan det ju inte vara...

Katarina said...

Tack tjejen! Ja det var superfina presenter, jag blev superglad!

Jag tror att det är minimajs som du tänker på (i toppen på grillspetten)!