Sunday, June 17, 2007

Beach 2007!

Nu närmar sig Beach 2007 och budskapen om snabb-bantning och magiska träningsprogram överöser oss. Skärma av dem, de fungerar inte i längden. Jag skrev om detta inför förra sommaren här!

Jag blir GALEN på anorexi-idealet som vissa kändisbrudar sprider. Jag ser fler och fler supersmala tjejer. Varför? Mitt ideal är vältränad och sund! Som den läckra bruden här i vitt. Muskler ska det vara inte skinn och ben... Eller vad tycker du? Vilket är ditt kroppsideal? Gör du någon speciellt inför en sommaren för att bli mer fit?

Bild på fit tjej lånad från:
www.forumlive.se

2 comments:

Anonymous said...

absolut muskler. då kan man äta kakor och bullar och ändå ha snygg form. :) att inte komma i strl 32 är inget att deppa över. jag har gått ner några kilon (eller snarare gått upp för jag skaffade mig muskler efter att ha förtvinat allt mer) men går ändå i samma storlek som innan. vilken skillnad! kläderna sitter snyggt! plufset är borta, formerna är kvar. mer muskler åt folket!

Katarina said...

Ninen:Ö Go Ninen Go Ninen! Du har så rätt! Muskler is the shit! So sexy! :)