Monday, February 12, 2007

Tjejsnack: *Alla hjärtans dag*

· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag?
Jag har darlingens födelsedag i tankarna nu, han fyller år imorgon. Men det kanske blir middag på någon trevlig restaurang eller fin middag hemma. Bio vore kul, jag vill se Holiday med übersnyggingen Cameron Diaz!

· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka?
Till min darling brukar det bli någon liten pressy, sedan försöker jag sprida lite extra löööve till min omgivning och innåt till mig själv! :)

· Hur ser din drömdate ut?
Oh...min underbaring och jag på en fancy restaurang med tindrande ögon och djupa förtroliga samtal över ett glas rött. :)

· Bästa Alla hjärtans dag minnet?
Något liknande svaret ovan.

· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år?
Ett extra hjärta fullt av kärlek vill jag ge till min fantastiska vän Rosie som jag vet behöver det just nu! Tänker på dig gummsan!

2 comments:

Anonymous said...

Fick hem nya nr av Topphälsa idag, och kan inte låta bli att dela av mig av i mitt tycke underbart citat:

Det finns två sätt att leva sitt liv: Det ena som om ingenting vore ett mirakel - det andra som om allting är det. (Albert Einstein)

Katarina said...

Åhhh...det var verkligen fantastiskt! Ett stort tack!

Är det fler av er underbaringar som har tänkvärda citat att dela med er av?