Friday, February 16, 2007

Melodifestivalen 2007 (del 3)

Jag och Robban hade en fantastisk dag/kväll igår. Vi var inbjudna av Posten (genom företaget), de hade föreläsningar, mingel och snittbuffé - sedan... Melodifestivalen! Det var ett grymt drag, publiken var helt sanslös och artisterna likaså! Det var en härlig upplevelse att se det live! Vad tyckte du om låtarna? Så här tyckte jag:

Cara Mia - Måns Zelmerlöw Bra show, shyssta moves, rätt skön låt
Drop Dead - MissMatch Inte helt tokigt
Live Forever - Magnus Carlsson Bra drag i hela låten
I mina drömmar - Sheida Hmmm...exotisk
The arrival - The Attic feat. Therese Sensuell partylåt
When the night comes falling - Sebastian Pampig, rockig och lätttrallad! :) (favorit)
För att du finns - Sonja Aldén Superfin låt!
Jag måste kyssa dig - Nanne Grönvall Kul, kraftfull och...en jäkla drag på den tanten!

3 comments:

Sara said...

Jag såg bara halva festivalen pga sonen, som inte ville sova. Tyckte både Sebastian och Måns hade härlig utstrålning. Bättre låtar överlag än förra helgen.

Tack för svar angående bloggstyling. Hör kanske av mig igen. Ska kolla de program du använder. Jag har precis flyttat min blogg. Välkommen på flyttkalas!

Anonymous said...

Vilken fin blogg du har.

Katarina said...

Sara: JA! Det var kanonbra låtar! Det är bara att höra av sig!

Evsleva: Tackar tackar! Välkommen hit igen!