Saturday, May 08, 2010

Barnslig förvaring och lite inspiration för glada barn! :)




FÖRVARING ligger mig varmt om hjärtat. Snygg, praktisk och diskret ska den vara. Här ovan ser du några exempel på förvaring till barnen hemma hos oss. Lite färggladade där... Var sak ska ha sin plats tycker jag. Det blir lättstädat och snyggt snabbt. Serru! Det blir lite speciellt också när man plockar fram korgen med tågbanan, vattenfärgerna osv så inte allt är framme samtidigt.

Kom att tänka på ett annat ovärderligt tips för glada barn, överraskningar (läs: mutor)! :) Istället för att överösa barnen med presenter när de fyller år (iofs blir det rätt många paket då med men men) så har jag ett ställe med små överraskningar som är väldigt bra att ha ibland. Små presenter att ta fram. Vi har också vissa leksaker som vi bara tar fram vid speciella tillfällen, som amningsväskan som jag tar fram ibland till Vilmer när jag ska mata Alice, där finns "små-lego" som han bara får leka med då.

No comments: