Friday, May 02, 2008

Bygghelg

...ja för Robban i alla fall, jag har en städa och fixa helg. Har rensat dammen, rabatter mm och längtar efter att få sätta plantor och vattenväxter! Robert har isolerat och satt upp taket i badrummet. Nu ska vi till Birsta och köpa in det sista om vi hittar det vi söker (taklister, badkar mm), lite småpul kvar med bastun också. Sedan är vi klara! Elektrikerna kommer till veckan. Igår natt pyntade jag med ljus, rosor och lyxiga lexintonhandukar.

LillaMå mår fint! Min kära vän Sussie var här igår och sa "du ser ut som om du kunde föda imorgon" :). Lill-killen växer som bara den och min mage är så snygg!

Vad hittar du på denna långhelg?

2 comments:

Fia said...

Härär det mest fokus på att plugga, men man försöker hinna med en massa annat också en dag som denna då R inte är hemma = ur vägen :)
Härligt att ni mår bra! Magen kanske passar in i nuvarande fotoutmaning då. Temat är Rund/runt ;)

Hannasvirrvarr said...

Jag efterlyser också bild på underverket ;) //ex-gladplats-Hanna