Wednesday, May 21, 2008

Snart så...

Nu har min fiiiina dator kommit! :) Ska bli så kul att arbeta med den! Återstår en del fix innan den är redo att användas bara.

Även badkaren har anlänt! Nu är badrummet komplett!

Idag är det 100 dagar kvar innan beräknat ankomstdatum för lillen. Just nu känns det lääänge och samtidigt väldigt nära allt det nya. Jag mår fint, förutom ryggen som är jobbig på nätterna. Men jag kör på med vattengympa och annan träning samt massage både hos en massör och av Robban.

Så fort jag har datorn i ordning så återkommer jag med bilder och mer bloggande!

Hoppas att allt är fint med dig! KRAM!

3 comments:

Anonymous said...

badkarEN? i plural? till ett singularis badrum? DAMN! och hundra dar tror jag går fort som attan, det låter nära!!

Katarina said...

Ninen: Sorry, det var faktiskt ett skrivfel. Bara ett litet badkar som är sååå fint! Tyvärr var det extra högt så vår fina blandare fick ej plats, så nu är vi på jakt efter en ny sådan. Men snart så...

:)

Fia said...

Så härligt att du är "tillbaka" igen :)
Hörde av Per och pappa att du fått din nya lilla rosa :D