Monday, July 10, 2006

Trädgårdsdax igen...

Nu börjar det slå ut lite mer blommor i min rabatt! Så här ser det ut just nu! Jag älskar liljor! Har ca 50 st som jag väntar på att de ska slå ut!

Vi ska lägga en stengång över gården samt bygga en damm och en liten bäck, det kommer att bli så fint! Mitt mål är att skapa en helt jäkla underbart fantastisk drömträdgård utöver det vanliga.

Jag vill blogga mer...men blogger är så segt idag att det tar 10 min att ladda upp en bild.

Just det ja, här kommer mina bästa trädgårdstips:
Vita blommor är fantastiska på sommarkvällarna, de lyser upp så himla fint!

Satsa på ganska många blommor av samma sort i grup, en ensam blomma kan se lite fjuttigt ut!

Doftande blommor är viktigt för att fånga alla sinnen!

Plantera smart så att du har en fin trädgård från vår till vinter! Det är svårt men föränger njutningen! Jag köpere alltid också några färdiga plantor för att piffa upp rabatten, varje månad i princip.

No comments: