Thursday, November 29, 2007

Dagens

Dagens bästa: Har bokat in 1) tid hos en kiropraktor 2) tid för massage/ansiktbehandling ”lyxpaket” 995 spänn (!) mmmm längtar!
Dagens inköp:
Hmmm...nä, bara valt ut några julklappar som min underbara mamma köpte åt mig! :)
Dagens insida: Medveten i nuet, medveten om vad jag gör och tar mig för.
Dagens utsida: Lila blus (HM) Svart kjol (HM) Svarta Strumpbyxor (HM) Lila over-knee strumpor med prickar och rosett bak (HM)
Dagens citat:
Mamma/farmor till Dag 3 år (innifrån toaletten): Men Dag...har du bajsat?
Dag: JA-A! (stolt)
Mamma/farmor: Men...har du torkat dig då?
Dag: *drar efter andan och spärrar upp ögonen*
Dag: *drar ned brallorna och springer till farmors undsättning*
:)

Vad har du hittat på idag?

4 comments:

Anonymous said...

Dagens bästa: färdig med det värsta i skolan!
Dagens viktiga utmaning: att bli färdig med det värsta i skolan...:)
Dagens inköp: mer vin!
Dagens insida: trött och nöjd
Dagens utsida: jeans och myströja jag har haft sen 1995 eller nåt
Dagens citat: det är väldigt svårt att komma upp i samma nivå som dina citat, damn

Katarina said...

Ninen: Härligt jobbat med skoljobbet, skönt att få klart och vara stolt! Vin+trött+nöjd+mysbralloor...låter soft värre det! :) Citat är enkelt om man umgås med barn i 3-årsåldern...de klämmer ur sig klockrena saker hela tiden! :)

Fia said...

Det blev knäck- och ischokladsbak för mig :)
Lussebullar i onsdags. Fixade även ett par hyacintarrangemang. Så julstämningen börjar krypa på! Ikväll tar jag upp alla julsaker så blir det till att pynta i helgen :)

Katarina said...

Sofia: Ja jag såg det i din blogg! Så mysigt! Ser framemot foton på julfixanden i lägenheten!