Wednesday, November 28, 2007

Dagens

Dagens bästa: Duktiga jag, har tagit det slow idag, inte lätt med ett ton energi innuti, men nödvändigt med blyarmarna. Gick hem från jobbet 16:00 (!!!)
Dagens viktiga utmaning: Slå in julklapparna! Nästan klar nu... Köper det sista i Stockholm.
Dagens inköp: Julklapp till Sara + leverans från CoolStuff med massvis med julisar! Y Sedan följande till mig själv:
- Svart tröja med rosett (Å)
- 3 par over-knee strumpor (HM)
- Lila blus med rosett (HM)
- Svartvitrutig blus (HM)
+ diverse hårband + ett halsband

Dagens insida: Inre fokus. Lugn och fin... :)
Dagens utsida: Likande som igår...nothing new
Dagens citat: Vår familj (som är entreprenödar/idéskapare ut i fingertopparna) sitter och pratar om mammas och pappas nya badrum...
Bror Mattias: Ni borde ha trampcykeln i badrummet...
Mamma: Ja och kanske en TV...så man kan titta samtidigt som man cyklar.
Pappa: (funderar)...NEJ JAG VET! (ivrig...)Jag monterar trampor på toalettstolen så kan man trampa samtidigt som man......!
...:)

Vad har du hittat på idag?

4 comments:

Anonymous said...

det blev riktigt mysigt med lite mer jul här i bloggen!

måste bara fråga dig, hur gör du så snygga layouter? :)

Anonymous said...

hej hej...jag och jonas kommer till norrland den 2:a januari och är där till den 6:e..kram

Anonymous said...

hur gör man layouter?

Katarina said...

Emilia: Tack, vad kul att du gillar det!

Jag pular lite i Photoshop samt InDesign. Hittar på och testar olika tills jag får till något jag gillar! :)

Tove: Så kul! Då får vi ta och träffas då! :) Angående layouten, se ovan!