Sunday, May 10, 2009

Målning av loppisfynd


Robban är i Birsta och köper regelvirke till vår nya altan och jag har målat! :) Jag hittade två stora sockerlådor igår på loppis som jag har målat vita (men texten syns igenom) som jag ska odla sallad och kryddor i på den nya altanen som håller på att ta form. Jag har också målat en bänk och ett litet bord (vitt). Robert brukar säga att jag inte slutar måla förrän färgen är slut...det stämmer nog rätt bra det! :)

Jag köpte också en tavla på loppis igår, ska visa den snart!

4 comments:

Monica Gustavsson said...

Hej Katarina, Whao!! Vilken snygg blogg med läckra bilder. Kul o läsa att du har det gott. Jag har äntligen blivit blogg mogen (fyller 55 om några da´r)och har lagt in dig som min vän på facebook. Jag har en mgblogg på wordpress.com, så nu bloggas det hejvilt.. varma hälsningar //Monica g

Rosie said...

Hej!
Ert hem är så fantastikst =)

Kul att du köper gamla grejer och målar, jag älskar sånt.

Jag måste ringa nån dag så vi får prata...!

Kram kram til er alla tre!

Anonymous said...

Ja Katarina! Jag och mamma tycker också att ni har det så fint - tack för att vi fick komma och stöka till lite. Mysigt!

...Och du!!! Bra att du bakat så gott så inte mammas mjuka mage försvinner!

Glöm inte att hälsa snyggingen med en blöt kyss!

Puss från Lilla Bus Elin

Anonymous said...

Åh, vilka fina saker! Jag saknar er sååå mycket...tur att bloggen finns så jag ändå får se vad som händer hemma hos fina familjen. Vi måste ringas snart! Kramar från Cilla och gänget :)