Wednesday, December 17, 2008

Vardagsbloggning

Både jag och Vimer är förkylda, lite drygt måste jag säga! Men men, lite tända ljus, julmust/glögg, filtar å massor med mys gör att det känns rätt ok! :) Ikväll är det dessutom final i Hell´s kitchen..spännande!

Snart ska jag göra mat, idag blir det totalt ekologiskt med färsk pasta & köttfärssås. Igår gjorde jag det godaste fiskgrytan på länge med bland annat coctailtomater, krossade tomater, färsk basilika och färsk citronmeliss mmmmm!

Robban ska flytspacka arbetsrummet, golvet var ju naturligtvis snett och vint, men efter Robbans renoveringar blir allt rakt och rätt! :) Vilken handy man man har alltså!

1 comment:

Sara said...

Nej men fy. Inte du också. Vila och krya på er. Bra att ni äter supermat nu när ni är krassliga.

Tébomba är annars mitt superknep. Drick té HELA tiden. Eller varmt honungsvatten. Varmt är knepet! :)