Friday, March 03, 2006

Hjortfile och coaching!

Har haft en mysig kväll med Robban. Vi var och käkade på den Italienska restaurangen Amenta. Jag åt en underbart god hjortfile med någon potatisbakelse med kantareller!

Veckan har varit lite tung med sjukdom och lite funderingar kring lite av varje.

Något kul jag funderat lite kring är min coachande ledarstil. Jag tror att detta påverkat gruppen. Hur som helst känner jag att vi i gruppen uppnått mycket tillsammans och att mycket har blivit ännu bättre! Jag tycker mig märka att:

4 Det har varit en märkbar ökning av idéer och intiativ i gruppen!
4 Ett ökat "självförtroende" i gruppen! Alla lyfter varandra!
4 Kritiken har blivit konstruktiv och haft en positiv vinkling!
4 Möjlighet att se något positivt i motgångar!
4 En bra stämmning i gruppen! Glädje!
4 Gruppen har blivit jämnare och alla har kommit med idéer och tar ungefär lika mycket plats!

Vi är bäst! :)

No comments: