Wednesday, September 17, 2008

Softar här hemma!

Hej på er godingar! :) Vårt mysmaraton här hemma fortsätter! I helgen har vi sett film (Angel, den var inget vidare), lunchat på stan, tagit promenader och slappat här hemma. Haft besök av familj och släkt. Var på BVC i fredags och det visade sig att storkillen gått upp till 4200 g, idag var hon från BVC här och då hade han gått upp till 4400, han äter ju en hel del så jag är inte så förvånad. Han är så himla fin!

Inom en snar framtid kommer bilder på vardagsrummet nere!

5 comments:

Unknown said...

Hej Vannen

Vad heter underverket?? Det later verkligen som ni har det hur mysigt som helst, njut pa

Kramar Anna

Ida said...

Underbart! Mys på, den första tiden kommer aldrig tillbaka.

Anonymous said...

Visst är det häftig känsla att få åka hem fr BB.
Att man får ta hem det lilla pyret och hålla på själv hemma.
Jag tyckte det var en helt underbar känsla.
Och häftig, att detta lilla barn är bara mitt..,ja och pappas så klart ;-) me ndet kändes mest som mitt ;-)
Mys på..snart har dom en egen vilja och då blir det mkt svårare..

Unknown said...

Hej Katarina!

Vilken goding! Gratulationer i massor!!!!!
Låter klokt med mysmaraton!
Du är en förebild för mig i att skapa livet som jag vill ha det! Du har verkligen en inspirationsblogg!

Sköt om er och hälsa familjen!

Kram/ Jenny Sandin

Namn: Linda Ohlsson said...

Men ååååh vilken söt liten prins det blev! Grattis :)
Läste nedan att förlossningen tog 48 timmar!!!!!
Jisses alltså, jag tyckte att jag hade en tuff förlossning som höll på i 24 timmar!
Jobbigt att kämpa så länge.
Skönt att allt gått bra i alla fall till slut!
Kram och njut av den här tiden nu.
/Linda