Sunday, October 14, 2007

Tjejsnack:Relationer

Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
Mig själv (även Robban, alla i familjen och ett gäng tjejbuddies)
Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest?
Nja men först mig själv (1) sedan Robban och familjen (2) sedan kommer ett helt gäng underbaringar på tredjeplats (3)! :)
Kan man göra det eller inte?
Det vet jag inte, egentligen.
Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
Efter en hemsk händelse kände jag mig ensam. Tänker på det ibland.
Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
Ja! :) Men jag vill ha mer tid till dem!
Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
Bästa: Energin, glädjen och att jag har ett stort hjärta. Sämsta: Att jag har för lite tid till dem och hör av mig för sällan. Men jag vet inte riktigt...någon vän kanske kan hjälpa mig?

Tjejsnack

No comments: