Wednesday, March 29, 2006

Vardagslyx mm...

Salsan igår var grymt kul! Vi fick verkligen träna på att shejka butten! :) När salsan är slut vill jag prova på afrikansk dans! Det tror jag är skitskoj!

En sak som jag vill bli bättre på är att inte jämföra mig med andra. Jag vill sätta upp mål som är relaterade till mina tidigare prestationer, men ibland har jag tendens att känna så här. Någon som har några tips? Kommentera eller maila!

Några tips på vardagslyx:
4Fixa en schysst basgarderob! Bätte att köpa en lite dyrare tröja än att köpa 5 st som tappar formen och åker ner i källaren efter första tvätten...
4Åka till någon storstad över en weekend!
4Odla egna grönsaker och blommor (guuuudisligen va jag längtar till våren nu!)
4 Trerätters med vin en vardag!

Länktips
4 Testa din umgänges-IQ
4 Så löser ni penga-grälen

Nu ska vi käka kinamat och sedan ha myskväll :) Om tjugo minuter börjar sista delen av Malmvägen (det är en av de 2 serier jag följer på TV, den andra är Desperate housewifes, jag följde även Prision break men det har ju uppehåll nu)...

No comments: